Wednesday, January 8, 2014

VACANTELE IN SUD - CE INSEAMNA DE FAPT ALL INCLUSIVE?

Cumparind un pachet all inclusive de vacanta in Sud (Cuba, Dominicana, Mexic....Caraibe) aveti inclus in pret transport, cazare, toate mesele plus gustari, anumite activitati de recreere, acces la piscina si plaja. Deci, ce poate fi in garantat si ce nu? cele de sus sint garantate dar totodata sint supuse unor posibile modificari, fara aviz prealabil. Sa trecem in revista.


Zborul - prin pachet aveti garantat faptul ca veti fi transportat la destinatie, programul de zbor insa nu este garantat. De ce?  Cursele aeriene care deservesc destinatiile Sud sint in general curse charter nu curse regulate. Cursele charter isi pot modifica orarul de zbor in functie de necesitati, aceasta flexibilitate plus taxarea serviciilor la bord fiind baza unei pret mai mic. Este foarte important sa verificati cu 12-24 ore inainte de plecare orarul de zbor.
 

Cazarea - veti fi cazat la hotelul ales, in tipul de camera si configuratia acesteia (un pat sau doua paturi etc) pentru care ati optat / platit. Repartizarea in anumite locatii, vile, etaj, zona din hotel etc se face insa numai de catre hotel, nici tur-operatorul nici agentul de voiaj nefiind raspunzatori pentru eventuale neconcordante. De ce? Intrucit hotelul tine evidenta  oaspetilor si a camerelor, ei fiind singurii in drept sa faca alocarea camerelor, tinind cont desigur de tipul de camera platit: camera, Junior suite, apartament, vedere la gradina, la piscina sau la plaja etc. Important: si obligatoriu:  nu veti fi repartizati intr-o camera sub tipul de confort pentru care ati platit!
 

Mesele, gustarile, apa si bauturile: in functie de nivelul hotelului (numarul de stele) variaza numarul de restaurante-bufet, baruri, restaurante a la carte ca si numarul tipurilor de bauturi servite. Cu cit nivelul hotelului (numarul de stele) este mai ridicat, cu atit aceste servicii sint mai complexe. In plus tineti minte: mincarea, apa, bauturile s-ar putea sa fie altele decit cele oferite de standardul Nord-American cu care sinteti obisnuiti - acest lucru nu va indreptateste insa la compensari de nicio natura; Experienta culinara, pe linga mincarurile internationale oferite, este parte integranta din cultura locala a zonei in care va petreceti vacanta si va ofera posibilitatea de a incerca noi gusturi, arome, condimente etc. Daca sinteti nesigur cu privire la toleranta organismului dumneavoastra fata de aceste modificari urmariti recomandarile uzuale: beti numai apa imbuteliata si incercati sa va orientati catre un anumit tip de mincare cu care sinteti obisnuit / pe care il tolerati.
 

Serviciile - furnizarea serviciilor (apa curenta, electricitate, aer conditionat, piscine, bauturi si alte servicii) poate fi suspendata sau intrerupta partial pe durata sejurului dumneavoastra in functie de conditiile locale si de rata de ocupare a hotelurilor. Sigur, asta nu inseamna ca veti fi primiti intr-un hotel fara apa curenta, electricitate, mincare etc dar este posibil ca in functie de mai multi factori hotelul sa ia decizii care sa restringa paleta serviciilor - de exemplu in cazul unui grad redus de ocupare se pot restringe numarul de restaurante a la carte, se poate decide ca nu toate piscinele sa functioneze etc. Din nou, toate acestea se rezuma la gestionarea resurselor si o gestionare corecta duce la preturile rezonabile pe care le doriti pentru vacantele dumneavoastra. In cazul resorturilor de lux totalul serviciilor ramine neschimbat.

Niciun tip de bilet / pachet nu ne fereste de tintari! In functie de anotimp insectele pot deveni un element de disconfort; pregatiti-va adecvat, luind la dumneavoastra aparate impotriva tintarilor (verificati voltajul la priza in tara unde va veti petrece vacanta) precum si solutii, creme sau bratari anti-tintari, pe care sa le folositi atunci cind sinteti afara ca si solutii/creme etc pentru tratarea muscaturilor de insecte.
 

Lucrarile de renovare si constructii - pentru ca un hotel sa functioneze este nevoie de executarea lucrarilor de reparatii, mentenanta, renovari chiar si lucrari de extindere uneori. Aceste lucrari nu pot fi facute in afara sezonului deoarece in tarile din zona Caraibelor, din punct de vedere turistic practic nu exista extra-sezon. In cazul in care aceste lucrari pot interfera cu sederea turistilor pe durata sejurului lor, hotelurile anunta tur-operatorii si prin acestia agentiile de voiaj de lucrarile aflate in derulare. In cazul lucrarilor care pot fi executate cu un impact minim asupra sejurului dumneavoastra, hotelurile nu sint obligate sa le anunte oficial si ele se vor desfasura astfel incit sa nu deranjeze / sa deranjeze cit mai putin posibil turistii. In oricare din cele doua cazuri nici tur-operatorul nici agentia de voiaj nu poate fi raspunzatoare pentru deciziile hotelurilor.
 

Concluzie: pregatiti-va pentru vacanta dorita, documentati-va corect, cereti agentului dumneavoastra de voiaj informatiile care va intereseaza. S-ar putea ca agentul sa nu fie la curent cu toate modificarile / detaliile tuturor hotelurilor, dar el stie "ce scrie cu litere mici" adica ceea ce de obicei nu citim sau citim mai rar in contractele / pachetele achizitionate si se poate informa direct la tur-operator pentru dumneavoastra.

1 comment:

  1. Buna, Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson de ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult înapoi din cauza dragostei pe care o am pentru el, l-am implorat cu totul, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat prietenei mele problema mea ?i ea mi-a sugerat sa contactez mai degraba un vrajitor care ar putea sa ma ajute sa fac o vraja pentru a-l aduce înapoi, dar eu sunt genul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa încerc, am a trimis vrajitorului prin po?ta ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a facut vraja ?i, surprinzator, în a doua zi, era în jurul orei 16. M-a sunat fostul meu, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat încât a vrut sa ma întorc la el, ca ma iube?te atât de mult. Am fost atât de fericit ?i m-am dus la el, a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, am promis ca oricui cunosc care are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, trimi?ându-l la singurul vrajitor real ?i puternic care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierduta
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de despar?ire
    7) Alunga?i un Iubit trecut
    8.) Vrei sa fii promovat în biroul tau/ Vraja de loterie
    9) vrei sa-?i mul?ume?ti iubitul
    (ogagakunta@gmail.com)

    ReplyDelete